Joogitootja A. Le Coq kasvatas esimeses kvartalis müügimahtu 2,5%ehk 25,9 mln liitrini, teatas ettevõte. Samas väheneb ettevõtte toodete nõudlus Eesti turul.
- A. Le Coqi juht Tarmo Noop. Foto: Veiko Tõkman
Müügitõusu taga oli tugev ekspordi- ja travel-trade-segmendi areng, mis kasvas võrreldes eelmise aastaga ligi 30% ehk 6,5 miljoni liitrini.
A. Le Coqi juht Tarmo Noop lisas pressiteates, et kuigi Euroopa moodustab ekspordiportfellist ligi 80%, on kõige suuremas tõusus just uued turud: Aafrikasse on müük kasvanud 15 korda ja esimesed konteinerid on läinud teele ka Hiinasse ning Mehhikosse.
Eestis langes A. Le Coqi toodete müük esimeses kvartalis 5%, languse põhjusena tõi Noop välja vähese nõudluse siseturul.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.